slut på det roliga

Nä fy! Snart är det dags för skola igen. Jag hade gärna tagit en vecka (eller två) till faktiskt. Det är så härligt när man har lov. Man är fri liksom. Det är som Anja säger, Nu kommer livet gå på rutin igen. Men, för att vara lite possitiv också så är det ju faktiskt bara knappt två månader kvar till sommarlovet.

För att summera dom senaste dagarna lite:

Fredag: Jag, Vicki, Michelle, Sippo och Petra tog det lugnt hemma hos michelle och bara åt och åt och åt kändes det som, och så kollade på American Dreamz (she's a superfreak, superfreak)
Lördag: Jag, Vicki och Petra åkte med Sippo upp det Tjörn där det blev lite för mycket vin och lite annat. Men kul hade vi ändå, det måste tilläggas.
Söndag: Efter att ha kommit hem från Tjörn och varit hemma i dryga 2 ½ timma bar det av upp mot kåsjön igen där det blev tjöt, nakendopp och lite fylla (dock inte för min del) Sedan åkte vi hem till Shabbe en stund och kollade på SATC.

Detta lovet får alltså 5 av 5 toasters!

Vad har ni gjort under lovet?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har försökt tänkt att nu när påsken är slut så är det bara 2 veckor kvar till valborg och sedan är det en dryg månad till sommaren så tänk positivt :)

2009-04-13 @ 14:40:20
URL: http://elliiiiin.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0