It's a beautiful day, don't let it get away

Rubriken säger allt. Jag har verkligen tagit vara på denna dagen. På lunchen åt vi rätt snabbt så gick vi ut och satte oss på trappan (tror att vi kommer bli stammisar där) och bara njöt i solen. Idag fick även äntligen mina solglasögon från USA åka på. Härligt.  Jag har även varit väldigt duktig idag faktisk *klapp på axeln*. I skolan så hade vi först livräddning, och sedan när jag kom hem så skulle jag tränat på friskis men det var så härligt ute så jag och mamma gick ut och sprang ist.

Något annat som också är väldigt härlit är att i morgon har vi studiedag. Tyvärr ska den spenderas med att plugga, fast jag ska även hinna med en promenad hade jag tänkt, om vädret är lika bra i morgon det vill säga.

ja det var min dag lite kort. Hur har eran dag varit? Puss♥


här får ni en härlig sommarbild i all ära

Kommentarer

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0