why so serious?

igår;
nehe, inte blev det något plugg igår heller,
ist blev det bio med syster och hennes pojkvän.
Vi såg batman, äntligen :) (det var andra gången för min syster) 
åh, den var ruskigt bra, för att inte tala om Heath Ledger. Ja iaf, bion började kl 9 och höll på i 2 h 25 min. och när bion var slut så trodde jag att jag hade missat 23.47 tåget hem, men så visade det sig att dom hade börjat gå en gång i timman nu, så det tidigaste tåget gick 00.17, så mamma fick komma och hämta mig. Kom hem ungefär 00.20, och då var det bara till å borsta tänderna, ta av sminket och gå och lägga sig med en gång, jag var så jäkla trött.

idag;
Idag på mediaproduktionen fick vi faktiskt en kul uppgift. Vi ska designa en reklam typ, min blir nog för en parfym.
Men det var inte heller den ändå läxan vi har fått denna veckan, jag måste plugga matte, eng, svenska och en mediagrej (herre gud, vi har inte ens gått i skolan en månad) så nu ska jag faktiskt ta en kopp te och gå och plugga!

see ya!


"I'm gonna give you my card"

Kommentarer

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0