Viva La Vida


Åh, jag är riktigt sugen på att gå på Coldplay när dom är i Stockholm. Deras nya skiva Viva La Vida är ju så himla bra. Jag kollade runt lite på Tradera för ett tag sen efter biljetter, dom var inte precis dyra, låg väl på en 600-700 kr eller nåt, men det dumma är att det är på en vardag, och ja som sagt, den är i Sthlm, och då måste jag ta ledigt från skolan (inte för att det är det stora problemet :P) Men så måste jag och antingen köpa en tågbiljett (eller få någon att köra mig dit, men det kan bli svårt) och så måste jag ju stanna över där, eftersom konserten är nog slut rätt sent, och då har den där biljetten på 700 helt plötsligt gått upp till 2000, så jag får nog släppa den tankien och hoppas på att dom kommer hir nästa år ist :)

Nä nu ska jag ta något att äta och sen krypa ner i sängen och fortsätta kolla på antingen Jersey Girl som går på tv eller Brison Break :)

Sov Gott ♥


(haha, bilden är tagen på tv:n, reklamen för deras album Viva La Vida)

Kommentarer

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0