HEJA HEJA HEJA!

Nu kanske ni undrar varför jag är så uppspelt såhär kl 1 på natten, jo det är nämligen såhär att jag blev äntligen klar med engelska uppgiften (som egentligen skulle varit inlämnad förra torsdagen) men men.. bättre sent än aldrig, det är ett bra talesätt tycker jag. HE HE.  Nu är kl som sagt 1, kvart över till och med, och jag vet inte om jag ska stanna uppe eller om jag ska sova.

jag är trött, men jag vill inte sova
jag är hungrig men jag orkar inte äta.

oj, nu kurrade magen rejält (kanske väckte mamma och pappa rentav?) jag kanske ska gå och och ta en skål fil trots allt och sätta på en film så får vi se hur det slutar? 

JAJA, vi får väl se hur det blir. En kul nyhet är iaf att det kommer komma en Pirates of the Caribbean 4.

på tal om ingenting liksom..

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: vicki

johnny depp vill ju att de ska bli 6 st:)

2008-09-30 @ 20:26:03

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0