ångest..

okej, jag får lite smått ångest, vi hade mediakunskapläxa till i fredgas, men jag var inte i skolan i fredags, så nu måste jag göra de nu ist, och ja orkar verkligen inte, men det måste göras. Och det var inte det enda, jag har matteläxa också (jag ligger redan efter och vi har haft typ två mattelektioner) fan.. Vi har gått i skolan i typ, två veckor, och jag är redan trött på det, eller iaf tpå det teoretiska. Mediaproduktionen älskar jag för där är det bara att sita framför datan och trixa i photoshop i tre timmar :)

jaja, mysigt var det igår iaf, göra om nån gång?

Nä nu måste jag gå och plugga lite.

later!

Kommentarer
Postat av: ChrisThursday

Bäst att du gör allt idag för vi har två läxor tills på torsdag...

2008-09-07 @ 17:29:19
URL: http://skies.blogg.se/
Postat av: Anonym

men faan då! vad är det för läxor?

2008-09-07 @ 23:46:28

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0